Bratislava, 1. marec 2016 – Prestížna celonárodná súťaž #BLOGERROKA 2015 už po druhýkrát na Slovensku dáva trendsetterom a mienkotvorným blogerom priestor prezentácie. Zapojiť sa do súťaže a bojovať o titul „BLOGER ROKA 2015“ majú možnosť od 1. marca do 10. apríla 2016, kedy môžu nominovať svoje blogy do desiatich kategórií. Organizátorom súťaže je PR agentúra MEDIA IN, ktorá v porovnaní s predchádzajúcim rokom, prináša viaceré novinky. Historicky sa po prvýkrát budú môcť zapojiť i tvorcovia video blogov.
Byť na vrchole biznisu. Byť trendy. Mať možnosť rozvíriť hladinu spoločnosti. Toto je svet, ktorý nie je určený len pre tých, ktorí sa riadia heslom „čas sú peniaze“. Vyber si biznis blog, ktorý je iný ako tie ostatné….. tak znejú úvodné slová ku kategórii Ekonomika, spoločnosť & biznis. Partnerom a garantom tejto kategórie sa stal FORBES – mesačník zameraný na biznis, inovácie, investície, technológie, kultúru a životný štýl.
#BLOGERROKA 2015 je jedinečná súťaž, ktorá má za cieľ vytvoriť unikátnu platformu blogerov a vlogerov na Slovensku. Myšlienka projektu si získala uznanie mnohých blogerov, odbornej verejnosti i partnerov, ktorí ocenili možnosť vytvoriť si vlastný príbeh prostredníctvom online a sociálnych médií, najmä Instagram, Google+, Facebook a YouTube. Akvizičné video k projektu #BLOGERROKA 2015 nájdete na: https://youtu.be/cbRucXJB-aY
„Veríme, že 2. ročník vyhlásenia výsledkov #BLOGERROKA 2015 a zverejnenie elitného rebríčka najlepších blogerov a vlogerov na Slovensku prinesie veľa vzrušujúcich momentov, emócií súťažiacich a prekvapení. Digitálny a virtuálny svet ponúka bezhraničný priestor byť kreatívny, inovatívny a veľmi osobný. Sú to všetko aspekty, ktoré sa snúbia s projektom #BLOGERROKA 2015 a podtrhujú jeho jedinečnosť, nadčasovosť, autentickosť a v neposlednom rade čestné miesto v oblasti komunikácie. Nie je tajomstvom, že blogeri sú v oblasti marketingu a komunikácie vnímaní za kľúčových hráčov,“ uviedla Zuzana Lacová z PR agentúry MEDIA IN, organizátor súťaže #BLOGERROKA 2015.
#BLOGERROKA 2015 v znamení noviniek
Historicky sa do súťaže #BLOGERROKA 2015 budú môcť zapojiť nielen blogeri, ale i YouTuberi. Súťažiaci môžu po novom prezentovať široké spektrum svojich príspevkov až v desiatich kategóriách: Cestovanie, Ekonomika, spoločnosť & biznis, Gastronómia, Informačné technológie & inovácie, Krása, Móda, Zdravý životný štýl, Život, umenie & kultúra, Firemný blog a Video blog. Nominovať svoj blog či vlog je možné od 1. marca do 10. apríla 2016 na www.blogerroka.sk
Novinkou bude i „Divoká karta“, ktorá dá súťažiacim šancu posunúť ich automaticky do finále. Finalistov bude hodnotiť odborná porota, zostavená z mediálnych profesionálov, odborníkov a zástupcov partnerov. Slávnostné odovzdávanie cien sa uskutoční 20. mája 2016 v Grand Hotel River Park, a Luxury Collection Hotel, Bratislava, ktorý sa nachádza na nábreží rieky Dunaj.
#BLOGERROKA 2015 získal uznanie partnerov
Hlavným partnerom projektu je značka Bubbleology, ktorá patrí medzi fenomény dnešnej doby. Predstavuje prepojenie tradičného čaju a modernej gastronómie v podobe netradičných chutí a kombinácií.
Partnerom a garantom kategórie Ekonomika, spoločnosť & biznis sa stal FORBES – mesačník zameraný na biznis, inovácie, investície, technológie, kultúru a životný štýl.
Partnermi projektu sú MINI, jeden z najúspešnejších príbehov v automobilovej histórii, spoločnosť MasterCard – jednotka v inteligentných, pohodlných a bezpečných platbách, MOODS bakery & coffee – miesto, kde pri šálke dobrej kávy a chrumkavom pečive začne skvelý deň, Eurovea – najlepši shopping na Dunaji a zároveň ohnisko spoločenského života v Bratislave, bratislavský Grand Hotel River Park s podmanivým designom a reštauráciou River Bank, Želania – sociálna sieť, ktorá buduje silný vzťah medzi značkami a náročnou mladou generáciou, Mecom – výrobca kvalitných slovenských údenín, ktorý inšpiruje spotrebiteľov k príprave dobrého a chutného jedla, FAnn parfumérie – to najlepšie zo sveta vôní a kozmetiky, VISIBILITY – jedna z najväčších slovenských digitálnych agentúr, obchodná sieť DIEGO s laminátovými a PVC podlahami, kobercami, záclonami a Penam – slovenský výrobca pečiva, „Tak ako ho máme radi“. Projekt mediálne podporili Fun radio, Pravda, FORBES, F.O.O.D, PC REVUE, ženskýweb.sk, Teraz.sk, jeden z najnavštevovanejších slovenských internetových portálov Zoznam.sk. Technickú podporu zabezpečuje Webikon – vývoj komplexných webových riešení vo WordPress a ENPLUG – prvá interaktívna a otvorená platforma pre digitálne displeje.
O spoločnosti MEDIA IN
Agentúra MEDIA IN vznikla v roku 1993 ako prvá agentúra na Slovensku. Overená trhom, už 23 rokov s láskou píše príbehy, ktoré sa na poli marketingu a PR stali záujmom pozornosti širokej a odbornej verejnosti. Jej hlavné aktivity sú zamerané na oblasti: komunikácia a strategické plánovanie, PR a media relations, interná komunikácia, spotrebiteľský marketing, krízový manažment, CSR a filantropia.
MEDIA IN zastupuje na Slovensku medzinárodnú sieť PR agentúr Cohn & Wolfe, ktorá pôsobí v 63 krajinách sveta. Lokálne i nadnárodné spoločnosti sa obracajú na agentúru s dôverou, pretože vedia, že budovanie značky je pre tím MEDIA IN veľkou výzvou a inšpiráciou. www.mediain.sk
Tlačové kontakty: MEDIA IN – PR agentúra; Zuzana LACOVÁ; +421 911 229 399; zuzana.lacova@cohnwolfe.sk
Zdroj: Tlačová správa MEDIA IN – PR agentúra