stopCentrum mediálnej gramotnosti pri Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Facebook
  • O nás
    • Mediálna výchova
    • Charakteristika centra
    • Realizačný tím
    • Kontakt
    • Stiahnite si
  • Vzdelávanie
    • Kvalifikačné štúdium MV
    • Formálne vzdelávanie na Slovensku
    • Projekty neformálneho vzdelávania
    • Zahraničné projekty v oblasti MV
    • Learning-by-doing
  • Výskum
    • Digitálni influenceri – edukačné roviny rozvoja kritického myslenia a angažovanosti generácie Z
    • Testovacie centrum mediálnej gramotnosti
    • Mediálna gramotnosť dospelej populácie v SR
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských základných školách
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských stredných školách
    • Výskum “Dospievajúci vo virtuálnom priestore”
    • On-line Generácia: Informácie, komunikácia a digitálna participácia mládeže v informačnej spoločnosti
    • Výskum „Mládež a médiá“
    • Prieskum “Bezpečnosť detí na internete”
  • Video
    • Relácia: Být v obraze
    • Dokumentárne filmy
    • Vzdelávacie programy
    • Prednášky o médiách
    • Prednáška: Inovácie vo vzdelávaní
  • Monitoring
    • Linky na organizácie
    • Európske dokumenty
    • On-line archív médií
  • Študovňa
    • Knižnica IMEC
    • Študijné texty
    • Slovník pojmov
    • Edukačné pomôcky – študentské práce
    • Literatúra k mediálnej výchove
  • Databázy
    • Mediálna gramotnosť v Európe
    • Databáza materiálov o mediálnej výchove
    • Databáza príkladov dobrej praxe
  • TESTY
    • Určovanie dôveryhodnosti obsahu
    • Hodnotenie mediálnych obsahov
    • Rozlišovanie zámerov mediálnych obsahov
    • Posudzovanie dôveryhodnosti informácií
    • Overovanie dôveryhodnosti zdrojov
    • Testovanie dátovej gramotnosti

FMK odmení spoločensky zodpovedné aktivity škôl

12. novembra 2012viktoria.kolcako

Oceniť, informovať, motivovať a podporiť jedinečné projekty škôl, ktoré sa zaoberajú spoločenskou zodpovednosťou, a tým prispievajú k jej skvalitňovaniu. To je cieľom súťaže Granátt – „Spoločenská zodpovednosť vzdelávacích inštitúcií“, ktorú vyhlásila Fakulta masmediálnej komunikácia Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave.

Do Granáttu sa môžu prihlásiť všetky typy škôl (štátne, verejné, súkromné, cirkevné), ktoré v predchádzajúcom roku realizovali projekt zameraný na niektorú z oblastí spoločenskej zodpovednosti (sociálna, environmentálna alebo ekonomická). Súťaž prvýkrát vyhlásila dekanka fakulty, PhDr. Dana Petranová, PhD., na medzinárodnej vedeckej konferencii ,,Nové trendy v marketingu“, ktorá sa konala 6.-7. 11. 2012. Súťaž má dve kategórie:

• 1. kategória – základné a stredné školy,

• 2. kategória – vysoké školy.

Účastníci môžu zasielať vyplnené prihlášky spolu s fotodokumentáciou projektu organizátorovi súťaže e-mailom na adresu attelier.fmk@ucm.sk počas celého roka, najneskôr však do 30. 9. 2013. Jednotlivé prihlášky posúdi hodnotiaca komisia zložená z piatich členov, ktorých menuje dekanka fakulty. 

 

Každý člen komisie ohodnotí projekt formou päťbodovej stupnice v rámci siedmich kritérií, pričom päť bodov predstavuje maximálne hodnotenie a jeden bod minimálne hodnotenie. Následne sa pridelené body za každý projekt spočítajú a víťazom sa stane projekt s najvyšším počtom dosiahnutých bodov v danej kategórii. Pri hodnotení projektov komisia prihliada najmä na ich inovatívnosť, originalitu, prínos, komunikáciu, hospodárnosť, kontinuitu a úroveň spracovania.

 

Víťazi súťaže v obidvoch kategóriách budú každoročne, vždy za predchádzajúci rok, vyhlásení a ocenení na medzinárodnej vedeckej konferencii ,,Nové trendy v marketingu“, na ktorej budú

Prihlasovací formulár do súťaže si môžete stiahnuť tu

Informovala PaedDr. Eva Habiňáková, PhD.


Odborný časopis Media Literacy and Academic Education vám prináša nové trendy z oblasti mediálnej výchovy.

Partneri




© CENTRUM MEDIÁLNEJ GRAMOTNOSTI. Made by FMK. Všetky práva vyhradené.