Oceniť, informovať, motivovať a podporiť jedinečné projekty škôl, ktoré sa zaoberajú spoločenskou zodpovednosťou, a tým prispievajú k jej skvalitňovaniu. To je cieľom súťaže Granátt – „Spoločenská zodpovednosť vzdelávacích inštitúcií“, ktorú vyhlásila Fakulta masmediálnej komunikácia Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave.
Do Granáttu sa môžu prihlásiť všetky typy škôl (štátne, verejné, súkromné, cirkevné), ktoré v predchádzajúcom roku realizovali projekt zameraný na niektorú z oblastí spoločenskej zodpovednosti (sociálna, environmentálna alebo ekonomická). Súťaž prvýkrát vyhlásila dekanka fakulty, PhDr. Dana Petranová, PhD., na medzinárodnej vedeckej konferencii ,,Nové trendy v marketingu“, ktorá sa konala 6.-7. 11. 2012. Súťaž má dve kategórie:
• 1. kategória – základné a stredné školy,
• 2. kategória – vysoké školy.
Účastníci môžu zasielať vyplnené prihlášky spolu s fotodokumentáciou projektu organizátorovi súťaže e-mailom na adresu attelier.fmk@ucm.sk počas celého roka, najneskôr však do 30. 9. 2013. Jednotlivé prihlášky posúdi hodnotiaca komisia zložená z piatich členov, ktorých menuje dekanka fakulty.
Každý člen komisie ohodnotí projekt formou päťbodovej stupnice v rámci siedmich kritérií, pričom päť bodov predstavuje maximálne hodnotenie a jeden bod minimálne hodnotenie. Následne sa pridelené body za každý projekt spočítajú a víťazom sa stane projekt s najvyšším počtom dosiahnutých bodov v danej kategórii. Pri hodnotení projektov komisia prihliada najmä na ich inovatívnosť, originalitu, prínos, komunikáciu, hospodárnosť, kontinuitu a úroveň spracovania.
Víťazi súťaže v obidvoch kategóriách budú každoročne, vždy za predchádzajúci rok, vyhlásení a ocenení na medzinárodnej vedeckej konferencii ,,Nové trendy v marketingu“, na ktorej budú
Prihlasovací formulár do súťaže si môžete stiahnuť tu
Informovala PaedDr. Eva Habiňáková, PhD.