stopCentrum mediálnej gramotnosti pri Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Facebook
  • O nás
    • Mediálna výchova
    • Charakteristika centra
    • Realizačný tím
    • Kontakt
    • Stiahnite si
  • Vzdelávanie
    • Kvalifikačné štúdium MV
    • Formálne vzdelávanie na Slovensku
    • Projekty neformálneho vzdelávania
    • Zahraničné projekty v oblasti MV
    • Learning-by-doing
  • Výskum
    • Testovacie centrum mediálnej gramotnosti
    • Mediálna gramotnosť dospelej populácie v SR
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských základných školách
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských stredných školách
    • Výskum “Dospievajúci vo virtuálnom priestore”
    • On-line Generácia: Informácie, komunikácia a digitálna participácia mládeže v informačnej spoločnosti
    • Výskum „Mládež a médiá“
    • Prieskum “Bezpečnosť detí na internete”
  • Video
    • Relácia: Být v obraze
    • Dokumentárne filmy
    • Vzdelávacie programy
    • Prednášky o médiách
    • Prednáška: Inovácie vo vzdelávaní
  • Monitoring
    • Linky na organizácie
    • Európske dokumenty
    • On-line archív médií
  • Študovňa
    • Knižnica IMEC
    • Študijné texty
    • Slovník pojmov
    • Edukačné pomôcky – študentské práce
    • Literatúra k mediálnej výchove
  • Databázy
    • Mediálna gramotnosť v Európe
    • Databáza materiálov o mediálnej výchove
    • Databáza príkladov dobrej praxe
  • TESTY
    • Určovanie dôveryhodnosti obsahu
    • Hodnotenie mediálnych obsahov
    • Rozlišovanie zámerov mediálnych obsahov
    • Posudzovanie dôveryhodnosti informácií
    • Overovanie dôveryhodnosti zdrojov
    • Testovanie dátovej gramotnosti

Tínedžeri spolu so starými rodičmi absolvovali na FMK mediálnu akadémiu

10. júna 2014viktoria.kolcako

Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda (FMK UCM) v spolupráci s Medzinárodným centrom mediálnej gramotnosti IMEC pripravila pre tínedžerov a ich starých rodičov prvý ročník podujatia s názvom Junior and Senior Academy (JASA).

JASA sa uskutočnila 5. júna 2014 v Trnave, vo fakultnom multimediálnom štúdiu na Skladovej ulici. Ako z názvu vyplýva, účastníkmi boli prevažne juniori vo veku od 10 do 19 rokov a seniori.

Náplňou podujatia bolo účastníkom predstaviť a priblížiť zaujímavosti zo sveta médií, komunikácie a dizajnu. Všetci prítomní mali príležitosť prežiť príjemný deň plný atraktívnych i zaujímavých mediálnych aktivít a úloh, ktoré mali dvojice seniorov a juniorov šancu úspešne vyriešiť za predpokladu, že budú tímovo myslieť a pomáhať si.

Cieľom JASA je taktiež podpora medzigeneračných vzťahov a upevňovanie dôležitých hodnôt v živote človeka. Medziľudské vzťahy i vzťahy medzi rôznymi generáciami sa v dnešnom svete bohužiaľ zhoršujú. Aktivity JASA majú byť jedným zo spôsobov, ako vzťahy upevniť a budovať správnym smerom.

Foto: Katarína Acélová a Boris Holečko

 


Odborný časopis Media Literacy and Academic Education vám prináša nové trendy z oblasti mediálnej výchovy.

Partneri




© CENTRUM MEDIÁLNEJ GRAMOTNOSTI. Made by FMK. Všetky práva vyhradené.