[angl. middle market – medziľahlý, prostredný, stredný, prechodný, zmiešaný trh; prenesene stredný prúd] – druh tlače, ktorá štrukturálne i kompozične stojí na rozmedzí medzi tlačou pre elitu a tlačou pre masy. Prináša dôležité i zábavné informácie. Vznikla vo Veľkej Británii zhruba v 80-tych rokoch 20. storočia, keď sa ostré rozdelenie tlače začalo vytrácať, lebo sa objavil typ, ktorý prepojil obe polarity. Do mid-marketu patria pôvodne masové noviny (napr. Daily Mail, založený v roku 1986, pôvodne prototyp masovej tlače, resp. Daily Express, 1900), ktoré sa pretransformovali a prestali uprednostňovať senzácie.
Lit.: VOJTEK, Juraj. Prehľad dejín anglického a amerického novinárstva. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2006.