Mgr. Slávka Gracová, PhD.Vyštudovala masmediálnu komunikáciu na FMK UCM a doktorandské štúdium absolvovala v programe marketingová komunikácia s témou dizertačnej práce Imidž vzdelávacej inštitúcie a spôsoby jeho budovania. V súčasnosti pôsobí ako odborná asistentka na katedre mediálnej výchovy.
Podieľa na fakultných podujatiach pre študentov a uchádzačov o štúdium na FMK UCM, napr. Deň otvorených dverí FMK či Road Trip FMK a je členkou propagačnej skupiny Fakulty masmediálnej komunikácie, ktorá stojí za kampaňou Buďhrdinom.sk. Vyučuje audiovizuálnu tvorbu a filmovú a televíznu tvorbu pre deti a mládež. |
Mgr. Monika Prostináková Hossová, PhD.Je absolventskou študijného programu masmediálna komunikácia na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave vo všetkých troch stupňoch štúdia. V súčasnosti pôsobí ako odborná asistentka a zastupujúca tajomníčka Katedry mediálnej výchovy FMK UCM v Trnave. Vo svojej práci sa venuje rozvoju mediálnej, informačnej a digitálnej gramotnosti prostredníctvom nových médií a informačných a komunikačných technológií. Vyučuje predmety Propedeutika mediálnej výchovy, Seminár k záverečnej práci a Mediálna výchova. Spravuje stránku medialnavychova.sk a je zástupkyňou šéfredaktora vedeckého časopisu Media Literacy and Academic Research. |
Mgr. Ľubica Janáčková, PhD.Bakalársky stupeň štúdia v odbore masmediálna komunikácia absolvovala na FMK UCM. Celé tri roky bola aktívnou členkou rádia Aetter. Na FiF UK vyštudovala magisterský stupeň štúdia v študijnom programe žurnalistika. Počas štúdia absolvovala zahraničné mobility na University of Warsaw (Poľsko) a v Chorvátsku na University of Dubrovnik, kde pracovala v univerzitnom rádiu UNIDU. Popri štúdiu získavala skúsenosti aj v ČT TS Ostrava v oblasti dramaturgie televíznych projektov v tvorcovskej skupine. Pracovala v Rádiu Viva a v Rádiu Regina. V dizertačnej práci, ktorú obhájila v roku 2021 sa venovala konceptu learning-by-doing a jeho aplikácii v kontexte mediálnej výchovy.
|
PhDr. Vladimíra Hladíková, PhD.
Vladimíra Hladíková je absolventom Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Témou jej dizertačnej práce bol vplyv internetovej komunikácie na súčasné vzdelávanie. V rámci vedeckej činnosti svoj záujem orientuje na problematiku nových a digitálnych médií, predovšetkým na internet a jeho vplyv na rozličné oblasti života, edukáciu a myslenie človeka, ako i na kognitívne zmeny a iné procesy, ktoré médium internetu prináša. Venuje sa aj reflexii vplyvu a využitia informačných a komunikačných technológií vo vzdelávaní či informačnej a vzdelanostnej spoločnosti. Skúma aj rozličné aspekty internetu, jeho pozitívne stránky a najmä riziká, ktoré prináša a možnosti, ako sa pred nimi aktívne chrániť. Svoj vedecký i osobný záujem reflektuje vo viacerých vedných disciplínach, ako napríklad kulturológii, filozofii, antropológii, sociológii, psychológii, právnickej oblasti, etike a estetike. Je riešiteľkou viacerých vedeckých projektov v oblasti médií, digitálnej komunikácie a mediálnej výchovy a členkou redakčných rád vedeckých periodík Media Literacy and Academic Research a Europen Journal of Media, Art and Photography.
|