Digitálni #prozoomeri: boost kritického myslenia generácie Z
Táto vysokoškolská učebnica je finálnym výstupom z projektu KEGA 041UKF-4/2021
Digitálni influenceri – edukačné roviny rozvoja kritického myslenia a angažovanosti generácie
Z. Tento projekt sa počas rokov 2021 až 2023 snažil porozumieť tomu, aké roly zohrávajú
digitálni influenceri v sociálnom priestore generácie Z, teda generácie, ktorú zväčša
charakterizujú roky narodenia v intrvale 1996-2010. Cieľom projektu bolo identifikovať vplyvy
digitálnych ovplyvňovateľov na hodnotový systém adolescentov a vytvoriť výučbový model
zameraný na rozvoj kritického myslenia a kritickú apercepciu mediálnych obsahov s
následným odstraňovaním rizikového správania vysokoškolských študentov (predsudkov,
diskriminácie, nárast extrémistických prejavov, šírenie konšpirácií, a iných).