stopCentrum mediálnej gramotnosti pri Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Facebook
  • O nás
    • Mediálna výchova
    • Charakteristika centra
    • Realizačný tím
    • Kontakt
    • Stiahnite si
  • Vzdelávanie
    • Kvalifikačné štúdium MV
    • Formálne vzdelávanie na Slovensku
    • Projekty neformálneho vzdelávania
    • Zahraničné projekty v oblasti MV
    • Learning-by-doing
  • Výskum
    • Testovacie centrum mediálnej gramotnosti
    • Mediálna gramotnosť dospelej populácie v SR
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských základných školách
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských stredných školách
    • Výskum “Dospievajúci vo virtuálnom priestore”
    • On-line Generácia: Informácie, komunikácia a digitálna participácia mládeže v informačnej spoločnosti
    • Výskum „Mládež a médiá“
    • Prieskum “Bezpečnosť detí na internete”
  • Video
    • Relácia: Být v obraze
    • Dokumentárne filmy
    • Vzdelávacie programy
    • Prednášky o médiách
    • Prednáška: Inovácie vo vzdelávaní
  • Monitoring
    • Linky na organizácie
    • Európske dokumenty
    • On-line archív médií
  • Študovňa
    • Knižnica IMEC
    • Študijné texty
    • Slovník pojmov
    • Edukačné pomôcky – študentské práce
    • Literatúra k mediálnej výchove
  • Databázy
    • Mediálna gramotnosť v Európe
    • Databáza materiálov o mediálnej výchove
    • Databáza príkladov dobrej praxe
  • TESTY
    • Určovanie dôveryhodnosti obsahu
    • Hodnotenie mediálnych obsahov
    • Rozlišovanie zámerov mediálnych obsahov
    • Posudzovanie dôveryhodnosti informácií
    • Overovanie dôveryhodnosti zdrojov
    • Testovanie dátovej gramotnosti

Vyšlo prvé číslo študentského časopisu Media Literacy

10. apríla 2014viktoria.kolcako

Prvé číslo časopisu Media Literacy Student Magazine predstavuje priestor pre podporu študentskej vedeckej a odbornej činnosti a zároveň sa usiluje vytvoriť platformu pre diskusiu o témach, ktoré sa dotýkajú kľúčových aspektov a tém študijných programov súvisiacich s problematikou médií.MEGATRENDS & MEDIA 2014_PROGRAM_poviki-page-015

“Cieľom študentského časopisu je podpora odborných iniciatív študentov bakalárskeho, magisterského a doktorandského stupňa štúdia a prezentácia výsledkov ich študentskej vedeckej, odbornej a umeleckej činnosti. Nové periodikum má ambíciu tematicky pokryť problematiku mediálnej výchovy, rozvoja mediálnej gramotnosti, ale aj ďalšie témy súvisiace s problematikou médií,” prihovára sa v úvodníku Norbert Vrabec, šéfredaktor časopisu a zároveň vedúci Katedry mediálnej výchovy.

Media Literacy student magazine sa zameriava na rozvoj odborného diskurzu o týchto fenoménoch, najmä v radoch študentov, pedagógov, výskumníkov, mediálnych tvorcov a ďalších záujemcov. Časopis vychádza dvakrát ročne, príspevky vyberá a odborne posudzuje redakčná rada zložená z členov IMEC – Medzinárodného centra mediálnej gramotnosti, ktoré je súčasťou Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

Do života ho slávnostne uvedú na vedeckej konferencii v Smoleniciach Megatrendy a Médiá 2014. Pokyny ako prispievať do časopisu nájdete tu.


Odborný časopis Media Literacy and Academic Education vám prináša nové trendy z oblasti mediálnej výchovy.

Partneri




© CENTRUM MEDIÁLNEJ GRAMOTNOSTI. Made by FMK. Všetky práva vyhradené.