Súčasný tlak médií a spoločnosti na deti má dve rôzne, ale príbuzné formy. Na jednej strane je to tlak k participácii na sexuálnom živote skôr, než sú pripravené a zároveň komerčný tlak konzumovať širokú škálu tovarov a služieb, ktoré sú k dispozícii na deti a mladých ľudí všetkých vekových kategórií.
Reg Bailey, riaditeľ britskej Materskej únie uskutočnil šesťmesačný nezávislý výskum zameraný na komercializáciu a sexualizáciu detstva. Na základe zistených výsledkov vyzýva podniky a vysieľoc, aby si plnili svoje úlohy a chránili deti pred nadmierou sexuálnych obsahov, ktoré ich obklopujú zo všetkých strán.
Stiahnite si podrobnú výskumnú správu (v angličtine)
Stiahnite si stručné zhrnutie záverov a odporúčaní výskumu (v angličtine)