EAVI Conversations 2021 budú tento rok prebiehať online ako séria živých diskusií o mediálnej gramotnosti, dezinformáciách, demokracii a občianstve s odborníkmi a tvorcami politík, ale aj s youtubermi a online aktivistov. Od 9. novembra do 9. decembra budú sa budú v rámci podujatia venovať kampani EAVI Food Menu, ktorá zobrazuje vzťah konzumácie médií s našou digitálnou pohodou a zodpovednosťou voči digitálnemu prostrediu, a aj mimo neho.
Mediálna gramotnosť je kľúčovým nástrojom, ktorý nám pomáha stať sa mediálne zdatným objavovaním výhod mediálnych technológií. Podujatie EAVI Conversations 2021 budú online a viac informácií s možnosťou prihlásiť sa nájdete na webovej stránke.
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave je členom EAVI a spolupracujú už niekoľko rokov.
O EAVI
European Association for Viewers Interests – je medzinárodná nezisková organizácia registrovaná v Bruseli, ktorá sa venuje mediálnej gramotnosti. EAVI podporuje prijatie iniciatív, ktoré občanom umožňujú čítať, písať a zapájať sa do verejného života prostredníctvom médií. EAVI zastupuje záujmy občanov v európskej sfére prostredníctvom lobbingu, konferencií, výskumu, projektov zameraných na mediálnu gramotnosť, rozvoja osvedčených postupov a produkcie online obsahu zdrojov s osobitným dôrazom na vzdelávanie mladých ľudí.
Zdroj: EAVI