stopCentrum mediálnej gramotnosti pri Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Facebook
  • O nás
    • Mediálna výchova
    • Charakteristika centra
    • Realizačný tím
    • Kontakt
    • Stiahnite si
  • Vzdelávanie
    • Kvalifikačné štúdium MV
    • Formálne vzdelávanie na Slovensku
    • Projekty neformálneho vzdelávania
    • Zahraničné projekty v oblasti MV
    • Learning-by-doing
  • Výskum
    • Testovacie centrum mediálnej gramotnosti
    • Mediálna gramotnosť dospelej populácie v SR
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských základných školách
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských stredných školách
    • Výskum “Dospievajúci vo virtuálnom priestore”
    • On-line Generácia: Informácie, komunikácia a digitálna participácia mládeže v informačnej spoločnosti
    • Výskum „Mládež a médiá“
    • Prieskum “Bezpečnosť detí na internete”
  • Video
    • Relácia: Být v obraze
    • Dokumentárne filmy
    • Vzdelávacie programy
    • Prednášky o médiách
    • Prednáška: Inovácie vo vzdelávaní
  • Monitoring
    • Linky na organizácie
    • Európske dokumenty
    • On-line archív médií
  • Študovňa
    • Knižnica IMEC
    • Študijné texty
    • Slovník pojmov
    • Edukačné pomôcky – študentské práce
    • Literatúra k mediálnej výchove
  • Databázy
    • Mediálna gramotnosť v Európe
    • Databáza materiálov o mediálnej výchove
    • Databáza príkladov dobrej praxe
  • TESTY
    • Určovanie dôveryhodnosti obsahu
    • Hodnotenie mediálnych obsahov
    • Rozlišovanie zámerov mediálnych obsahov
    • Posudzovanie dôveryhodnosti informácií
    • Overovanie dôveryhodnosti zdrojov
    • Testovanie dátovej gramotnosti

Súťaž o účasť na Európskom týždni regiónov miest v pozícii akreditovaných novinárov

16. júna 2017viktoria.kolcako

V októbri 2017 sa uskutoční Európsky týždeň regiónov a miest #EURegionsWeek a vy môžete byť pri tom. Stačí napísať krátky článok a poslať ho do 25. júna na sutaz@fmk.sk.

Ide o účasť v mediálnom programe #Youth4Regions, vďaka ktorému budú k 29 študentom žurnalistiky a komunikácie z celej EÚ pristupovať ako k skutočným akreditovaným novinárom, ktorí mediálne pokryjú toto významné európske podujatie.

Predmetom článku je originálnym spôsobom predstaviť projekt spolufinancovaný Európskym fondom regionálneho rozvoja a Kohéznym fondom, ktorý bude podporovať udržateľný rast, najmä vytváranie pracovných miest, zlepšenie kvality života a trvalo udržateľný rozvoj.

Príklady konkrétnych projektov nájdete na stránke Inforegio.

Jazyk: angličtina
Rozsah: 400 – 1000 slov

Celé znenie podmienok nájdete na stránke usporiadateľa súťaže:

  • Youth4Regions Media Programme – podmienky súťaže

Porota bude posudzovať:

  • originalitu,
  • spôsob, akým autor/-ka čitateľa zaujme,
  • rešpektovanie etických princípov novinárstva,
  • rozsah výskumu a práce v teréne v súvislosti s témou,
  • naplnenie témy,
  • štýl práce.

Čo znamená byť akreditovaným novinárom počas podujatia Európsky týždeň regiónov a miest, napísali študenti z predošlých ročníkov:

  • The European Week od Regions and Cities 2016

Každá škola môže nominovať max. 2 študentov v spoločnej prihláške, ktorú pošle najneskôr 30. júna.

Svoje práce posielajte na sutaz@fmk.sk do 25. júna 2017, aby sme na fakultnej úrovni stihli vybrať študentov na nomináciu.

Zdroj: fmk.sk

Related Articles

Súťaž: Aká bude budúcnosť slovenského školstva?

20. januára 2017viktoria.kolcako

VIDEO: PhDr. Nataša Slavíková navštívila IMEC

23. novembra 2012viktoria.kolcako

Príklady dobrej praxe z oblasti mediálnej výchovy

30. decembra 2015viktoria.kolcako


Odborný časopis Media Literacy and Academic Education vám prináša nové trendy z oblasti mediálnej výchovy.

Partneri




© CENTRUM MEDIÁLNEJ GRAMOTNOSTI. Made by FMK. Všetky práva vyhradené.