stopCentrum mediálnej gramotnosti pri Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Facebook
  • O nás
    • Mediálna výchova
    • Charakteristika centra
    • Realizačný tím
    • Kontakt
    • Stiahnite si
  • Vzdelávanie
    • Kvalifikačné štúdium MV
    • Formálne vzdelávanie na Slovensku
    • Projekty neformálneho vzdelávania
    • Zahraničné projekty v oblasti MV
    • Learning-by-doing
  • Výskum
    • Testovacie centrum mediálnej gramotnosti
    • Mediálna gramotnosť dospelej populácie v SR
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských základných školách
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských stredných školách
    • Výskum “Dospievajúci vo virtuálnom priestore”
    • On-line Generácia: Informácie, komunikácia a digitálna participácia mládeže v informačnej spoločnosti
    • Výskum „Mládež a médiá“
    • Prieskum “Bezpečnosť detí na internete”
  • Video
    • Relácia: Být v obraze
    • Dokumentárne filmy
    • Vzdelávacie programy
    • Prednášky o médiách
    • Prednáška: Inovácie vo vzdelávaní
  • Monitoring
    • Linky na organizácie
    • Európske dokumenty
    • On-line archív médií
  • Študovňa
    • Knižnica IMEC
    • Študijné texty
    • Slovník pojmov
    • Edukačné pomôcky – študentské práce
    • Literatúra k mediálnej výchove
  • Databázy
    • Mediálna gramotnosť v Európe
    • Databáza materiálov o mediálnej výchove
    • Databáza príkladov dobrej praxe
  • TESTY
    • Určovanie dôveryhodnosti obsahu
    • Hodnotenie mediálnych obsahov
    • Rozlišovanie zámerov mediálnych obsahov
    • Posudzovanie dôveryhodnosti informácií
    • Overovanie dôveryhodnosti zdrojov
    • Testovanie dátovej gramotnosti

UCM a Google pripravili prednášku na tému Ženy v digitálnom marketingu

19. marca 2019Monika Hossova

O svoje skúsenosti sa podelili zakladateľka súťaže Bloger roka a riaditeľka agentúry Content agency Jana Malaga a PPC spolu so špecialistkou a konzultantkou online marketingu Svetlanou Ďurčákovou. Tieto prednášky boli prvé dve z pripravovanej série prednášok o online marketingu. Organizuje ich Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda (FMK UCM) v Trnave v spolupráci so vzdelávacím programom spoločnosti Google Slovensko. Prvá sa uskutočnila na pôde fakulty v utorok 19. marca. Boli zamerané na obsahový marketing, PPC reklame a aktuálnym trendom. Podujatie malo podtitul Women Edition – Ženy v digitálnom marketingu. 

V prednáškach priblížili, ako funguje marketing vo vyhľadávačoch a platená reklama, ale aj základné pravidlá obsahového marketingu. Študenti sa dozvedeli aj to, na čo je potrebné dať si pozor pri tvorbe stratégie, alebo na čo neraz zabúdajú i veľké značky a prečo na Slovensku funguje marketing založený na sledovaní známych osobností. “Oblasť marketingu je veľmi dynamická, a to, čo fungovalo na spotrebiteľov pred piatimi rokmi, dnes nefunguje v takej miere. Kto chce mať zásah na 100 percent, musí konať aktuálne, byť vizionárom a taktiež sa musí vedieť pripraviť aj na budúcich zákazníkov,” vysvetlila Jana Malaga z Content Agency. Tá prítomným ukázala ako sa dá aplikovať v praxi obsahový marketing na názorných ukážkach.

FMK UCM v Trnave spolupracuje so spoločnosťou Google dlhodobo, podpísali aj memorandum o spolupráci. Sériu prednášok o digitálnom marketingu organizujú pre študentov ich kolegovia, ktorí pôsobia ako ambasádori projektu Digitálna garáž. Ten umožňuje absolvovať bezplatný kurz online marketingu a získať hodnotný certifikát. “Cieľom je študentom ukázať, ako sa môžu zdokonaliť v súčasných marketingových trendoch a inšpirovať ich, ako úspešne naštartovať svoju kariéru,” uviedol Daniel Lietava, študent marketingovej komunikácie. Ďalšie zo série podujatí sa uskutočnia v apríli.

 

Zdroj: TASR

lb

Related Articles

Google spustí na Slovensku, v ČR a Poľsku kampaň proti dezinformáciám

26. augusta 2022Monika Hossova

Google sa chystá zoraďovať výsledky vyhľadávania podľa dôveryhodnosti

8. apríla 2017viktoria.kolcako

S programom Google Career Certificates získajú jeho absolventi potrebné digitálne zručnosti uplatniteľné v praxi

18. marca 2021Monika Hossova


Odborný časopis Media Literacy and Academic Education vám prináša nové trendy z oblasti mediálnej výchovy.

Partneri




© CENTRUM MEDIÁLNEJ GRAMOTNOSTI. Made by FMK. Všetky práva vyhradené.