stopCentrum mediálnej gramotnosti pri Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Facebook
  • O nás
    • Mediálna výchova
    • Charakteristika centra
    • Realizačný tím
    • Kontakt
    • Stiahnite si
  • Vzdelávanie
    • Kvalifikačné štúdium MV
    • Formálne vzdelávanie na Slovensku
    • Projekty neformálneho vzdelávania
    • Zahraničné projekty v oblasti MV
    • Learning-by-doing
  • Výskum
    • Testovacie centrum mediálnej gramotnosti
    • Mediálna gramotnosť dospelej populácie v SR
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských základných školách
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských stredných školách
    • Výskum “Dospievajúci vo virtuálnom priestore”
    • On-line Generácia: Informácie, komunikácia a digitálna participácia mládeže v informačnej spoločnosti
    • Výskum „Mládež a médiá“
    • Prieskum “Bezpečnosť detí na internete”
  • Video
    • Relácia: Být v obraze
    • Dokumentárne filmy
    • Vzdelávacie programy
    • Prednášky o médiách
    • Prednáška: Inovácie vo vzdelávaní
  • Monitoring
    • Linky na organizácie
    • Európske dokumenty
    • On-line archív médií
  • Študovňa
    • Knižnica IMEC
    • Študijné texty
    • Slovník pojmov
    • Edukačné pomôcky – študentské práce
    • Literatúra k mediálnej výchove
  • Databázy
    • Mediálna gramotnosť v Európe
    • Databáza materiálov o mediálnej výchove
    • Databáza príkladov dobrej praxe
  • TESTY
    • Určovanie dôveryhodnosti obsahu
    • Hodnotenie mediálnych obsahov
    • Rozlišovanie zámerov mediálnych obsahov
    • Posudzovanie dôveryhodnosti informácií
    • Overovanie dôveryhodnosti zdrojov
    • Testovanie dátovej gramotnosti

Workshop zameraný na strategické plánovanie „Mediastorm“

6. septembra 2022Monika Hossova

Nezisková organizácia Európsky Dialóg, v rámci ktorej sa dlhodobo venujú práci s mladými ľuďmi, i pracovníkmi s mládežou a rozvoju ich kompetencií a zručností najmä v oblasti aktívneho občianstva, digitálnej a mediálnej gramotnosti, ľudských práv, či mediálnej tvorby ponúka možnosť zúčastniť sa workshopu.

Workshop je zameraný na strategické plánovanie pod názvom „Mediastorm“, počas ktorého účastníci vytvoria pracovný plán pre sériu medzinárodných a lokálnych podujatí zameraných na angažovanú žurnalistiku/médiá.  Workshop bude rozdelený do 5 rôznych skupín. Je na každom účastníkovi, aby si vybral tú, ktorá bude najviac vyhovovať  jeho schopnostiam, talentu a očakávaniam:
1. Budovanie dôvery s publikom/občanmi;
2. Plánovanie podujatí a aktivít na budovanie kapacít;
3. Interná a externá komunikácia;
4. Zavedenie angažovanej žurnalistiky do praxe;
5. Štúdia „Angažovaná žurnalistika: osvedčené postupy, funkcie”.

Účastníkmi môžu byť:
– akademici, ktorí sa zaujímajú o vzťahy s médiami a publikom;
– experti na dizajnové myslenie (design thinking);
– profesionálni novinári, mediálni tvorcovia;
– študenti žurnalistiky alebo iných odborov súvisiacich s médiami;
– špecialisti na komunikáciu alebo kreatívci;
– tvorcovia kampaní;
– pracovníci s mládežou a aktivisti, ktorí má zaujímajú o presadzovanie verejných záujmov;
– Tréneri alebo facilitátori v rôznych oblastiach;

Termín konania workshopu je 29. september – 2. október 2022 v Antalipte (Litva). Účastníkom zabezpečia ubytovanie, stravu a preplatia cestovné do maximálnej výšky 220 EUR.
Termín na prihlásenie je 12.9.2022 a prihlásiť sa dá prostredníctvom formuláru, ktorý nájdete v tomto článku, kde nájdete aj ďalšie dôležité detaily o podujatí.

Zdroj: Európsky dialóg


Odborný časopis Media Literacy and Academic Education vám prináša nové trendy z oblasti mediálnej výchovy.

Partneri




© CENTRUM MEDIÁLNEJ GRAMOTNOSTI. Made by FMK. Všetky práva vyhradené.