Tak znel názov konferencie, ktorú 11. novembra 2014 zorganizovala Rada pre reklamu. Prítomní diskutovali najmä o tom, ako by mala komunikácia na internete vyzerať a na čo sú spotrebitelia najcitlivejší.
Prednášatelia vo svojich príspevkoch poukázali akých prešľapov sa dopúšťajú inzerenti a agentúri pri online komunikácii a že nie všetko, čo je kreatívne, je zároveň i etické. Už druhý rok totiž najviac stúpa počet šťažností na internetovú reklamu. Príklady posudzovaných reklám a rozhodovania Arbitrážnej komisie v kontexte komunikácie na webe uviedla Jarmila Grujbárová, predsedníčka Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu.
Návod slušného správania sa v onlinie priestore ponúkla vo svojom príspveku Ria Achberger – výkonná riaditeľka KRASu:
- v online svete sa správajt tak, ako by si sa správal v reálnom živote,
- v kyberpriestore dodržuj miestne zvyklosti,
- rešpektuj čas ľudí a kvalitu internetu,
- pracuj na svojom online imidži,
- zdieľaj vedomosti,
- rešpektuj súkromie druhých ľudí,
- nezneužívaj moc,
- buď tolerantný.
Tomáš Poláček, foto: Patrik Blizniak