stopCentrum mediálnej gramotnosti pri Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Facebook
  • O nás
    • Mediálna výchova
    • Charakteristika centra
    • Realizačný tím
    • Kontakt
    • Stiahnite si
  • Vzdelávanie
    • Kvalifikačné štúdium MV
    • Formálne vzdelávanie na Slovensku
    • Projekty neformálneho vzdelávania
    • Zahraničné projekty v oblasti MV
    • Learning-by-doing
  • Výskum
    • Testovacie centrum mediálnej gramotnosti
    • Mediálna gramotnosť dospelej populácie v SR
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských základných školách
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských stredných školách
    • Výskum “Dospievajúci vo virtuálnom priestore”
    • On-line Generácia: Informácie, komunikácia a digitálna participácia mládeže v informačnej spoločnosti
    • Výskum „Mládež a médiá“
    • Prieskum “Bezpečnosť detí na internete”
  • Video
    • Relácia: Být v obraze
    • Dokumentárne filmy
    • Vzdelávacie programy
    • Prednášky o médiách
    • Prednáška: Inovácie vo vzdelávaní
  • Monitoring
    • Linky na organizácie
    • Európske dokumenty
    • On-line archív médií
  • Študovňa
    • Knižnica IMEC
    • Študijné texty
    • Slovník pojmov
    • Edukačné pomôcky – študentské práce
    • Literatúra k mediálnej výchove
  • Databázy
    • Mediálna gramotnosť v Európe
    • Databáza materiálov o mediálnej výchove
    • Databáza príkladov dobrej praxe
  • TESTY
    • Určovanie dôveryhodnosti obsahu
    • Hodnotenie mediálnych obsahov
    • Rozlišovanie zámerov mediálnych obsahov
    • Posudzovanie dôveryhodnosti informácií
    • Overovanie dôveryhodnosti zdrojov
    • Testovanie dátovej gramotnosti

Program Butterfly Effect bude zameraný na praktické vzdelávanie pre digitálny biznis

24. septembra 2017viktoria.kolcako

Butterfly Effect privíta prvých 40 študentov už v januári 2018. Tematicky bude zameraný na hry a mobilné aplikácie.

Program je spoločným projektom spoločností HubHub, Leaf, Pixel Federation a Sygic. Cieľom by mala byť príprava mladých ľudí na éru digitálneho biznisu. Podstatou päťmesačného vzdelávania je simulovaný startupový projekt globálneho biznisu. Snahou tvorcov projektu je aj poukázať na možnosti realizácie takýchto projektov v domácom prostredí a bez toho, aby talentovaní mladí ľudia odchádzali do zahraničia.

Do pilotného ročníka programu sa záujemcovia môžu prihlásiť na webovej stránke projektu. Rozhodujúca je motivácia uchádzačov, ich znalosti v odbore, prax a osobnostné predpoklady. Vybraní uchádzači budú počas piatich mesiacov pracovať na tvorbe novej aplikácie alebo hry, a to všetko za pomoci mentorov zo zapojených spoločností. "Najdôležitejšou hodnotou spoločnosti je vzdelanie. Vzdelaná spoločnosť sa nemusí báť o svoju budúcnosť. Čím ďalej, tým viac budeme potrebovať pracovať hlavou a menej rukami a ja verím, že svojou malou štipkou pomôžeme aj my tomuto rozvoju a lepšej budúcnosti pre Slovensko," hovorí Michal Štencl zo spoločnosti Sygic.

mh 
Zdroj a foto: teraz.sk, butterflyeffect.sk

Related Articles

Hry vo vzdelávaní

1. februára 2016norbert.vrabec

LEAF Award hľadá namakané makovice!

11. septembra 2016viktoria.kolcako

Naučte sa tvoriť hry s unikátnym projektom Skill Drill!

29. októbra 2016viktoria.kolcako


Odborný časopis Media Literacy and Academic Education vám prináša nové trendy z oblasti mediálnej výchovy.

Partneri




© CENTRUM MEDIÁLNEJ GRAMOTNOSTI. Made by FMK. Všetky práva vyhradené.