stopCentrum mediálnej gramotnosti pri Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Facebook
  • O nás
    • Mediálna výchova
    • Charakteristika centra
    • Realizačný tím
    • Kontakt
    • Stiahnite si
  • Vzdelávanie
    • Kvalifikačné štúdium MV
    • Formálne vzdelávanie na Slovensku
    • Projekty neformálneho vzdelávania
    • Zahraničné projekty v oblasti MV
    • Learning-by-doing
  • Výskum
    • Testovacie centrum mediálnej gramotnosti
    • Mediálna gramotnosť dospelej populácie v SR
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských základných školách
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských stredných školách
    • Výskum “Dospievajúci vo virtuálnom priestore”
    • On-line Generácia: Informácie, komunikácia a digitálna participácia mládeže v informačnej spoločnosti
    • Výskum „Mládež a médiá“
    • Prieskum “Bezpečnosť detí na internete”
  • Video
    • Relácia: Být v obraze
    • Dokumentárne filmy
    • Vzdelávacie programy
    • Prednášky o médiách
    • Prednáška: Inovácie vo vzdelávaní
  • Monitoring
    • Linky na organizácie
    • Európske dokumenty
    • On-line archív médií
  • Študovňa
    • Knižnica IMEC
    • Študijné texty
    • Slovník pojmov
    • Edukačné pomôcky – študentské práce
    • Literatúra k mediálnej výchove
  • Databázy
    • Mediálna gramotnosť v Európe
    • Databáza materiálov o mediálnej výchove
    • Databáza príkladov dobrej praxe
  • TESTY
    • Určovanie dôveryhodnosti obsahu
    • Hodnotenie mediálnych obsahov
    • Rozlišovanie zámerov mediálnych obsahov
    • Posudzovanie dôveryhodnosti informácií
    • Overovanie dôveryhodnosti zdrojov
    • Testovanie dátovej gramotnosti

Doktorandi z FMK UCM organizujú medzinárodnú vedeckú konferenciu

15. marca 2016viktoria.kolcako

TRNAVA – Veda v žiadnom prípade nie je nuda. Dôkazom je aj konferencia Quo Vadis, ktorú organizujú študenti prvého ročníka doktorandského štúdia na FMK UCM. Mladí vedci zo Slovenska i zahraničia predstavia 8. apríla na pôde univerzity inovatívne odborné štúdie z oblasti médií, digitalizácie, žurnalistiky, ale aj online či interaktívneho marketingu.

„Po prvýkrát je vytvorený priestor pre príspevky z prostredia ekonomickej teórie i praxe. Cieľom je odprezentovať vzájomnú náväznosť ekonomických vied a marketingu,“ vysvetľuje organizátorka Lucia Škripcová. A práve to je podstatou konferencie: dostať do konfrontácie rôznorodé témy a diskutovať o nich. Okrem vášnivej vedeckej debaty si účastníci vypočujú aj odborníkov z praxe. Miriam Kittler, obchodná riaditeľka spoločnosti, pod ktorú spadá Fun Rádio, porozpráva o súčasnej situácii v slovenských rádiách a predstaví víziu do budúcnosti. S témou úlohy PR agentúr v dnešnej marketingovej komunikácii poznačenej digitalizáciou vystúpi Filip Švaňa z agentúry PR.Konektor.

Konferencia sa delí na dve sekcie – masmediálnu a marketingovú. „Súčasťou prvej menovanej sekcie je aj problematika umeleckej komunikácie, ktorej praktické výstupy uvítame,“ dodáva organizátorka Lucia Škripcová. Deadline na odovzdanie prihlášky s anotáciou príspevku je 25. marec.Všetky potrebné informácie sú zverejnené na stránke fmk.sk/quo-vadis.

a4plagat

Related Articles

Mediálna cesta – z jaskyne až do virtuálnej reality

8. mája 2017viktoria.kolcako

13.ročník konferencie Marketing Identity sa niesol v duchu témy Značky, ktoré milujeme

14. novembra 2016viktoria.kolcako

AMES, poď sa hrať! Študenti FMK UCM v Trnave pripravili akciu pre mladších kolegov

6. mája 2017viktoria.kolcako


Odborný časopis Media Literacy and Academic Education vám prináša nové trendy z oblasti mediálnej výchovy.

Partneri




© CENTRUM MEDIÁLNEJ GRAMOTNOSTI. Made by FMK. Všetky práva vyhradené.