Facebook zverejnil nové výsledky výskumov týkajúcich sa správania sa užívateľov pri sledovaní televízie a sociálnych sietí. Ďalší sa zameriava na využitie aplikácie Instant Messagingu v komunikácií medzi firmou a spotrebiteľom.
Televízia a sociálne siete
Väzby sociálnych sietí a televízie pripravovali v Brazílií, Francúzsku a Nemecku spolu s Indonéziou, Veľkou Britániou i USA. Veľká časť respondentov odpovedala, že venuje pozornosť svojim mobilným telefónom počas sledovania televízneho programu. 28% z opýtaných si prezerá telefón počas televíznych programov. 50% si vezme do rúk mobilný telefón počas reklám, kým je televízia zapnutá. Výsledky poukazujú na rozdiely podľa krajín a regiónov a veku. Mladšia generácia strávi až o 60% viac času na mobile počas sledovania televíznej reklamy než staršia generácia. Zaujímavé výsledky vyvstali aj, akým aplikáciám venujú užívatelia pozornosť počas sledovania televízie. S vysokým náskokom vedú sociálne siete a aplikácie pre zasielanie správ ako napríklad Messenger.
Graf zobrazujúci, ktorým aplikáciám venujú užívatelia najväčšiu pozornosť počas sledovania TV.
Ukazuje sa, že televízna reklama je pre mladšiu generáciu nezaujímavá. Radšej v tom čase venujú pozornosť mobilnému telefónu a aplikáciám v ňom. Firmy dostávajú jasný signál, že investovať do reklamy sa oplatí na Facebooku alebo Instagrame, kde budú reklamu vnímať viac než na televíznej obrazovke. Kompletné výsledky správy sú dostupné online.
Výsledky sú prospešné aj pre firmy
Druhý výskum sa venoval využívaním aplikácií Instant Messagingu vo firemnej komunikácii. Firma spolu s užívateľmi si každý mesiac na Messengri pošlú viac ako 10 miliárd správ. Štatistiky dokazujú, že komunikačné aplikácie majú vysoký potenciál vo firemnej sfére. Vzostup zaznamenávajú komunikačných aplikácií ako Messenger, Direct Message na Instagrame alebo WhatsApp. Výskum spravil Facebook v Brazílii, Veľkej Británii, Indii a USA na vzorke 8 100 ľudí. Najčastejšie sa konverzácie týkajú otázok a pripomienok na produkty. Ďalšou témou sú otázky ohľadom rezervácie produktu a nákupu alebo otázky mierené na podporu ohľadom produktov a služieb.
Graf vzostupu komunikačných aplikácií
V prípade, že sa zákazník chce dozvedieť viac informácií o produkte, je potrebené ponúknuť vhodné komunikačné kanály. Rýchla a efektívna reakcia môže pomôcť premeniť užívateľa na zákazníka. Viac výsledkov nájdete na online.
Zdroj: FB
Ilustračný obrázok: Pixabay
lb