stopCentrum mediálnej gramotnosti pri Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Facebook
  • O nás
    • Mediálna výchova
    • Charakteristika centra
    • Realizačný tím
    • Kontakt
    • Stiahnite si
  • Vzdelávanie
    • Kvalifikačné štúdium MV
    • Formálne vzdelávanie na Slovensku
    • Projekty neformálneho vzdelávania
    • Zahraničné projekty v oblasti MV
    • Learning-by-doing
  • Výskum
    • Digitálni influenceri – edukačné roviny rozvoja kritického myslenia a angažovanosti generácie Z
    • Testovacie centrum mediálnej gramotnosti
    • Mediálna gramotnosť dospelej populácie v SR
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských základných školách
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských stredných školách
    • Výskum “Dospievajúci vo virtuálnom priestore”
    • On-line Generácia: Informácie, komunikácia a digitálna participácia mládeže v informačnej spoločnosti
    • Výskum „Mládež a médiá“
    • Prieskum “Bezpečnosť detí na internete”
  • Video
    • Relácia: Být v obraze
    • Dokumentárne filmy
    • Vzdelávacie programy
    • Prednášky o médiách
    • Prednáška: Inovácie vo vzdelávaní
  • Monitoring
    • Linky na organizácie
    • Európske dokumenty
    • On-line archív médií
  • Študovňa
    • Knižnica IMEC
    • Študijné texty
    • Slovník pojmov
    • Edukačné pomôcky – študentské práce
    • Literatúra k mediálnej výchove
  • Databázy
    • Mediálna gramotnosť v Európe
    • Databáza materiálov o mediálnej výchove
    • Databáza príkladov dobrej praxe
  • TESTY
    • Určovanie dôveryhodnosti obsahu
    • Hodnotenie mediálnych obsahov
    • Rozlišovanie zámerov mediálnych obsahov
    • Posudzovanie dôveryhodnosti informácií
    • Overovanie dôveryhodnosti zdrojov
    • Testovanie dátovej gramotnosti

Študentské eseje na témy z mediálnej výchovy a mediálnych kompetencií

17. júna 2016viktoria.kolcako

Študenti tretieho ročníka Aplikovaných mediálnych štúdií na FMK UCM v Trnave vytvorili zaujímavé eseje na témy z oblasti mediálnej výchovy. Eseje sú výstupom z predmetu Mediálne kompetencie.

Vybrané eseje si môžete prečítať tu:

Martin Bíly: Hoaxy vs. kritické myslenie

Peter Bujna: Médiá: zábava vs. vzdelávanie

Michaela Sopková: Je kritické myslenie nutnosť 21.storočia a internetovej éry?

Natália Rechtoríková: Vplyv médií na každodenný život jednotlivca

Zuzana Holienčíková: Vplyv médií na každodenný život jednotlivca

Patrícia Kršková: Mediálna výchova a jej opodstatnenie v dobe informačnej presýtenosti

Zuzana Danáčová: Dá sa prostredníctvom hry vzdelávať? (Fenomén edukačných digitálnych hier)

Simona Nemčeková: Benefity a riziká internetu

Michaela Miženková: Potenciál sociálnych sietí vo vzťahu k úspešnosti v pracovnom a študijnom živote

Ján Tyč: Benefity a riziká internetu

Na stiahnutie:

Bílý Martin

Bujna Peter

Danáčová Zuzana

Holienčíková

Kršková Patrícia

Miženková Michaela

Nemčeková Simona

Rechtoríková Natália

Sopková Michaela

Tyč Ján

Related Articles

Študenti FMK pripravili projekt Svet bez ružových okuliarov

15. januára 2018viktoria.kolcako

Študentská esej: TikTok a jeho vplyv na hudobné trendy a vkus poslucháčov

7. marca 2025Monika Hossova

Prihláška: Konferencia DiGi YOUTH 2.0 v Trnave bude o mesiac

13. novembra 2024Monika Hossova


Odborný časopis Media Literacy and Academic Education vám prináša nové trendy z oblasti mediálnej výchovy.

Partneri




© CENTRUM MEDIÁLNEJ GRAMOTNOSTI. Made by FMK. Všetky práva vyhradené.