stopCentrum mediálnej gramotnosti pri Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Facebook
  • O nás
    • Mediálna výchova
    • Charakteristika centra
    • Realizačný tím
    • Kontakt
    • Stiahnite si
  • Vzdelávanie
    • Kvalifikačné štúdium MV
    • Formálne vzdelávanie na Slovensku
    • Projekty neformálneho vzdelávania
    • Zahraničné projekty v oblasti MV
    • Learning-by-doing
  • Výskum
    • Testovacie centrum mediálnej gramotnosti
    • Mediálna gramotnosť dospelej populácie v SR
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských základných školách
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských stredných školách
    • Výskum “Dospievajúci vo virtuálnom priestore”
    • On-line Generácia: Informácie, komunikácia a digitálna participácia mládeže v informačnej spoločnosti
    • Výskum „Mládež a médiá“
    • Prieskum “Bezpečnosť detí na internete”
  • Video
    • Relácia: Být v obraze
    • Dokumentárne filmy
    • Vzdelávacie programy
    • Prednášky o médiách
    • Prednáška: Inovácie vo vzdelávaní
  • Monitoring
    • Linky na organizácie
    • Európske dokumenty
    • On-line archív médií
  • Študovňa
    • Knižnica IMEC
    • Študijné texty
    • Slovník pojmov
    • Edukačné pomôcky – študentské práce
    • Literatúra k mediálnej výchove
  • Databázy
    • Mediálna gramotnosť v Európe
    • Databáza materiálov o mediálnej výchove
    • Databáza príkladov dobrej praxe
  • TESTY
    • Určovanie dôveryhodnosti obsahu
    • Hodnotenie mediálnych obsahov
    • Rozlišovanie zámerov mediálnych obsahov
    • Posudzovanie dôveryhodnosti informácií
    • Overovanie dôveryhodnosti zdrojov
    • Testovanie dátovej gramotnosti

13.ročník konferencie Marketing Identity sa niesol v duchu témy Značky, ktoré milujeme

14. novembra 2016viktoria.kolcako

mi1V dňoch 8. a 9. novembra 2016 zorganizovala Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave 13.ročník medzinárodnej vedeckej konferenciu Marketing Identity. Konferencia sa už tradične konala v Kongresovom centre SAV na Smolenickom zámku. 13. ročník konferencie sa niesol v duchu podtitulu Brands we love – Značky, ktoré milujeme.

V priebehu dvoch dní sa na konferencii zúčastnilo viac ako dvesto domácich a zahraničných hostí (z Českej republiky, Poľska, Ruska, Nórska a i.), pričom išlo hlavne o odborníkov a špecialistov z marketingovej a mediálnej praxe, a akademických pracovníkov. Diskutovalo sa v piatich sekciách: Corporate branding, Consumer and branding,  Media branding, Regional branding a  Personal branding. V sekcii Media branding dostala priestor aj problematika mediálnej výchovy a rozvoja mediálnej gramotnosti. Príspevky z tejto oblasti sa venovali propagácii mediálnej výchovy, vplyvu médií na mediálnu gramotnosť či rozvoju mediálnej gramotnosti prostredníctvom médií.

Súčasťou konferencie boli aj dve výstavy fotografií, ktoré zastrešovala FMK UCM. Prvou z nich bola výstava fotografií mladých rómskych talentov z projektu Fotoroma – Zvyšovanie povedomia o kultúrnej rozmanitosti Rómov a budovanie interkultúrneho dialógu prostredníctvom fotografie. Druhá výstava sa týkala projektu Komunikáciou k prosperite slovensko-ukrajinského prihraničného regiónu, ktorej výstupom sú fotografie zachytávajúce silné stránky týchto regiónov. 

mi4

Cieľom konferencie Marketing Identity je už niekoľko rokov vytvoriť priestor na šírenie najnovších vedeckých poznatkov a praktických skúseností z oblasti marketingu, médií a komunikácie v nadväznosti na význam inovácií, a tiež podporiť dialóg medzi odborníkmi z radov akademickej obce a praxe. Okrem tejto vedeckej konferencie usporadúva FMK UCM v Trnave aj medzinárodnú vedeckú konferenciu Megatrendy a médiá, ktorá sa uskutoční 25.-26. apríla 2017 na Smolenickom zámku. Posledného ročníka konferencie Megatrendy a médiá sa zúčastnili aj uznávaní odborníci v oblasti mediálnej výchovy – prof. David Buckingham, prod. Alexander Fedorov a prof. Friedrich Krotz.

Autorka: Marija Hekelj; Foto: Juli Odziomková

Related Articles

LOTYŠSKO

28. januára 2016norbert.vrabec

Projekt Zvol si info mieri na Slovensko

22. apríla 2017viktoria.kolcako

Vyšlo nové číslo časopisu Media Literacy Student Magazine

10. marca 2015viktoria.kolcako


Odborný časopis Media Literacy and Academic Education vám prináša nové trendy z oblasti mediálnej výchovy.

Partneri




© CENTRUM MEDIÁLNEJ GRAMOTNOSTI. Made by FMK. Všetky práva vyhradené.