stopCentrum mediálnej gramotnosti pri Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Facebook
  • O nás
    • Mediálna výchova
    • Charakteristika centra
    • Realizačný tím
    • Kontakt
    • Stiahnite si
  • Vzdelávanie
    • Kvalifikačné štúdium MV
    • Formálne vzdelávanie na Slovensku
    • Projekty neformálneho vzdelávania
    • Zahraničné projekty v oblasti MV
    • Learning-by-doing
  • Výskum
    • Testovacie centrum mediálnej gramotnosti
    • Mediálna gramotnosť dospelej populácie v SR
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských základných školách
    • Stav mediálnej výchovy na slovenských stredných školách
    • Výskum “Dospievajúci vo virtuálnom priestore”
    • On-line Generácia: Informácie, komunikácia a digitálna participácia mládeže v informačnej spoločnosti
    • Výskum „Mládež a médiá“
    • Prieskum “Bezpečnosť detí na internete”
  • Video
    • Relácia: Být v obraze
    • Dokumentárne filmy
    • Vzdelávacie programy
    • Prednášky o médiách
    • Prednáška: Inovácie vo vzdelávaní
  • Monitoring
    • Linky na organizácie
    • Európske dokumenty
    • On-line archív médií
  • Študovňa
    • Knižnica IMEC
    • Študijné texty
    • Slovník pojmov
    • Edukačné pomôcky – študentské práce
    • Literatúra k mediálnej výchove
  • Databázy
    • Mediálna gramotnosť v Európe
    • Databáza materiálov o mediálnej výchove
    • Databáza príkladov dobrej praxe

13.ročník konferencie Marketing Identity sa niesol v duchu témy Značky, ktoré milujeme

14. novembra 2016viktoria.kolcako

mi1V dňoch 8. a 9. novembra 2016 zorganizovala Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave 13.ročník medzinárodnej vedeckej konferenciu Marketing Identity. Konferencia sa už tradične konala v Kongresovom centre SAV na Smolenickom zámku. 13. ročník konferencie sa niesol v duchu podtitulu Brands we love – Značky, ktoré milujeme.

V priebehu dvoch dní sa na konferencii zúčastnilo viac ako dvesto domácich a zahraničných hostí (z Českej republiky, Poľska, Ruska, Nórska a i.), pričom išlo hlavne o odborníkov a špecialistov z marketingovej a mediálnej praxe, a akademických pracovníkov. Diskutovalo sa v piatich sekciách: Corporate branding, Consumer and branding,  Media branding, Regional branding a  Personal branding. V sekcii Media branding dostala priestor aj problematika mediálnej výchovy a rozvoja mediálnej gramotnosti. Príspevky z tejto oblasti sa venovali propagácii mediálnej výchovy, vplyvu médií na mediálnu gramotnosť či rozvoju mediálnej gramotnosti prostredníctvom médií.

Súčasťou konferencie boli aj dve výstavy fotografií, ktoré zastrešovala FMK UCM. Prvou z nich bola výstava fotografií mladých rómskych talentov z projektu Fotoroma – Zvyšovanie povedomia o kultúrnej rozmanitosti Rómov a budovanie interkultúrneho dialógu prostredníctvom fotografie. Druhá výstava sa týkala projektu Komunikáciou k prosperite slovensko-ukrajinského prihraničného regiónu, ktorej výstupom sú fotografie zachytávajúce silné stránky týchto regiónov. 

mi4

Cieľom konferencie Marketing Identity je už niekoľko rokov vytvoriť priestor na šírenie najnovších vedeckých poznatkov a praktických skúseností z oblasti marketingu, médií a komunikácie v nadväznosti na význam inovácií, a tiež podporiť dialóg medzi odborníkmi z radov akademickej obce a praxe. Okrem tejto vedeckej konferencie usporadúva FMK UCM v Trnave aj medzinárodnú vedeckú konferenciu Megatrendy a médiá, ktorá sa uskutoční 25.-26. apríla 2017 na Smolenickom zámku. Posledného ročníka konferencie Megatrendy a médiá sa zúčastnili aj uznávaní odborníci v oblasti mediálnej výchovy – prof. David Buckingham, prod. Alexander Fedorov a prof. Friedrich Krotz.

Autorka: Marija Hekelj; Foto: Juli Odziomková

Related Articles

Projekt dôležitý pre rozvoj mediálnej výchovy v SR

3. januára 2016norbert.vrabec

Vyhodnotenie súťaže Ako identifikovať a brániť sa účinkom falošných správ a mediálnych manipulácií

19. apríla 2018Monika Hossova

LITVA

28. januára 2016norbert.vrabec

Partneri




© CENTRUM MEDIÁLNEJ GRAMOTNOSTI. Made by FMK. Všetky práva vyhradené.